Af en toe maken we thuis tijd om 's aan tafel een spel te doen, zoals Kolonisten of Monopoly. Erg gezellig, maar al lange tijd stoorde ik me enorm aan de felgekleurde spellendozen. En ja, ik weet het, soms draaf ik een beetje door in m'n perfectionisme. Het liefste zou ik zelf de spellen zelf ook opnieuw willen maken in zachte vergrijsde pastelkleurtjes ;) Het resultaat was snel af, en toch wel erg lief, al zeg ik het zelf...

Ik gebruikte oud scrapbookpapier van Basic Grey. Vergelijkbaar scrapbookpapier is verkrijgbaar bij Creabest. Daarop bevestigde ik verschillende soorten kant, gehaakte bloemen, splitpennen, stickertjes.  


Op de monopoly-doos plakte ik 2 oude bankbiljetten op uit Jordanie. Die heb ik bewaard na een reis al van jaren geleden. Ze kleuren precies mooi erbij en uiteindelijk gaat monopoly over geld verdienen ;) 


Wellicht een leuk idee voor jou om zelf in het weekend te doen? Goed weekend in ieder geval! 
Liefs, Claire

0 comments:

Post a Comment

 
Top