Omdat we flink wat ruimte nodig hebben voor 24Homes en het bijbehorende CreaLab hebben we bij mij thuis de zolder verbouwd tot werkruimte. Twee kamers zijn nu ingericht als atelier, kantoor en magazijn.
Ooit poste ik wat over de muziekstudio die we helemaal retro hadden ingericht (zie hier het oude blogbericht)...
maar nu zijn inmiddels de muren en meubels helemaal fris wit geverfd door Maartje. Een groot verschil met wat het eerst was.
De muren zijn nog bijna allemaal kaal, want ik ben goed aan het nadenken wat ik precies in de ruimte wil ophangen.
Als je nog leuke ideeën hebt, laat het graag weten! Ik ben benieuwd wat jij zou doen om de ruimte meer sfeer te geven :)
Liefs, C

(klik op een foto om het groter te bekijken)




PS
Wat zou jij doen als je € 50,- mocht besteden bij de ServiesShop?
Doe mee met onze give away!

Pin It

0 comments:

Post a Comment

 
Top