Sleutelhangers zeggen vaak veel over wie je bent. En als je met een van deze rondloopt, dan is het duidelijk dat je van de stijl van 24Homes houdt :-) En wel het Shabby Chic in onze stijl.



 De eerste sleutelhanger is gemaakt van een clip die ik op de markt kocht, in een mooie klassiek patina.  Ik ben al zo vaak een oorbel kwijt geraakt, dus ik heb aardig wat enkele oorbellen die te mooi waren om weg te gooien. Zo ook hangers en kettinkjes.


 

Delen hiervan heb ik gebruikt in deze sleutelhanger. En een ovalen hangertje dat ik van klei maakte. (tutorial gewenst? laat het dan even weten)



Een 'swivel clasp' van de collectie van Tim Holtz, vormde de basis voor de andere sleutelhanger. (Tim Holtz collectie hier > Tim Holtz) Het zijn geweldige sleutelhangers met kettinkje in een klassieke look, waar je een soort collage van mooie dingetjes aan kunt hangen. Een stuk makkelijker om te vullen, dan die van de markt.




 Ik koos hier voor een strikje van kant, een metalen bloemknoopje, kraaltjes en ornamentjes die ik zelf maakte van klei: een in de vorm van een sleutel en de andere in de vorm van een camee






Ik ben benieuwd wat jij hiervan vindt. Heb je iets dergelijks al ergens gezien? En zou je willen weten hoe je de ornamentjes van klei maakt? Ik hoor graag van je.

lieve groetjes,
Karin Joan






Pin It

0 comments:

Post a Comment

 
Top