Voor Matthew maakte ik een mooi label voor de weckpot waar we de poedermelk in bewaren. Dit deed ik ook voor zijn flesjes talkpoeder, bodylotion en ga maar door. 



































De labels maakte ik in photoshop, printte ik uit op een groot etiket en vervolgens sneed ik deze uit met de Silhoutte Cameo waarbij je zelf de snijtekens kunt instellen via de bijgeleverde software. Zo is het toch een hele bijzondere pot geworden met zelfs zijn naam erop. Jammer dat kleine Matthew het zelf nog niet begrijpt, maar mama is zeer tevreden over het resultaat :) 


































Stoer shabby noem ik het. De Silhoutte Cameo is te bestellen bij Creabest met zelfs een Nederlandse handleiding. Hier zie je de afbeeldingen die ik heb gemaakt, wellicht een leuk idee om zelf ook eens te maken? :)
Liefs, C





0 comments:

Post a Comment

 
Top