Je ziet ze weer volop in de bloemenwinkels: de Pioenroos. Dit is een van mijn favorieten. Maar ik ben niet zo goed in de namen. Dus als jij weet hoe ze heet, dan hoor ik het graag.



Het is altijd een beetje spannend wanneer je ze koopt, of ze wel helemaal open zullen gaan. Maar deze frele dames hebben mij niet teleurgesteld.



Bleven ze maar zo. Maar helaas, de enige manier om ze zo te houden is met mijn fototoestel. En zo kun jij er ook van genieten.









Is er binnenkort iemand jarig? Dan is dit labeltje om aan het kadootje of  aan een mooie bos pioenrozen te bevestigen. Ook leuk om een kaart mee te maken. Van mij voor jou: een mini give away. Je kunt het downloaden door met je rechtermuisknop op het plaatje te staan en te kiezen voor opslaan.


Ik heb er ook een heleboel voor jou op één blad geplaatst, makkelijk printen. Klik hier
 Ik hoor graag van je of je dit leuk vindt. Veel plezier ermee!

allerliefste groetjes,
KJ



0 comments:

Post a Comment

 
Top