Vorige week vertelde ik je van de verschillende brocante stukjes die eindelijk een make-over kregen. Vandaag laat ik je graag zien wat er van de tafeltjes geworden is. De drie prinsesjes noem ik ze. Na aardig wat verfwerk is dit dus het resultaat.





Ze staan nu in mijn woonkamer. Ik weet nog niet heel goed wat ik ermee zal doen. Ik vind afstand nemen van mijn eigen werk altijd een beetje moeilijk.




De tweelingtafeltjes die onder elkaar passen, krijgen van mij nog een tweede behandeling.

De lak (die nu onder de verf zit) had zulke duidelijke gebruikssporen, die vragen erom getoond te worden. Die wil ik dus terug schuren. Maar dat is een projectje voor een volgende keer. Natuurlijk laat ik je dat weer zien.



Ik hoop je geinspireerd te hebben.
Toon gerust onze foto's op jouw blog, maar link wel terug naar ons aub.

Lieve groetjes,
Karin Joan


klik voor meer foto's

0 comments:

Post a Comment

 
Top