Lieve bloggers,

Afgelopen maandag waren Claire en ik weer bij elkaar. En ondanks het feit dat we ons hadden voorgenomen om dan de trekking te doen, zijn we het helemaal vergeten. Sorry! We hadden ook zoooooveel te bespreken en hebben met het Crealab weer mooie dingen gemaakt (is dat een goed excuus...?)



Vannacht bedacht ik ineens: AAAHHH!!! de trekking!!!
Dus ik heb het vandaag alleen gedaan.


Als lieve volgers weet je inmiddels dat we lang gewacht hebben op Nicolette, maar helaas...
Nu moesten we de trekking dus opnieuw doen en dat maakt het weer heerlijk spannend!!


Ik schreef de namen van de aanmeldingen op mooie notitieblaadjes met roosjes en stopte ze in dit geweldig lieve shabby tasje dat ik ooit van Claire heb gekregen.


 Ik postioneerde mijzelf voor mijn camera met zelfontspanner...


... en trok een naam onder het toeziend oog van jullie allemaal.


Nou daar komt ie dan...
Rapapapaaah!!! Roffel: trrrrrrr


En de winnaar is...!


MAAIKE!!! Van Brocante en Theetuin. Je hebt gewonnen, lieve meid! Van harte gefeliciteeeeeerd!!!


We zien graag jouw reactie op deze post en een email in onze mailbox. Dan sturen wij jou de cadeaucode toe. Jawel jawel, je mag voor niet minder dan 50 euro gratis shoppen bij Serviesshop.com!!!


Voor alle andere aanmeldingen: opnieuw sorry... Bij deze: een knuffel als troost :-)
Maar binnenkort mogen we weer een give away doen, dus houd onze posts in de gaten!


Hartelijke lieve groetjes,
van mij
Karin Joan
ook namens mijn allerliefste vriendinnetje,
Claire

0 comments:

Post a Comment

 
Top