Een oude versleten jeans + een oud jurkje + kant = Shabby Jeans Skirt!!



Wat kon ik moeilijk afstand doen van deze jeans. Maar op een dag moet je toegeven: ik ben toch wat kilootjes aangekomen en ze gaan er maar niet af, hihi. Daarnaast had ik een jurkje van een mooie stof. Een miskoopje: mooi aan de hanger, maar niet aan mijn lijf.
Dus... nu zette ik de schaar in beide


En met de hulp van spelden en naaimachine creeerde ik dit! Niet ineens hoor, tussendoor een aantal keer passen om te bepalen op welke hoogte de rok precies moest komen. Een enkele keer iets weer losgemaakt en opnieuw vastgenaaid.


Omdat ik de onderkant van het jurkje gebruikte, hoefde ik er lekker geen zoom in te maken. Tja... ik ben nu eenmaal een luie naaiste ;-)
Een mooi stuk kant en een reep die ik van de pijp afscheurde maakt mijn rokje compleet.


De stap voor stap foto's vind je hier: Picasa Webalbum van 24Homes


Vind je dit een leuk idee: kijk eens in je eigen kast, is er nog een broek en een rok die je leuk kunt combineren op deze manier?
Wij vinden het heel leuk als je onze foto's deelt met de wereld. Link dan wel even terug naar ons aub.
Enneh... reacties vinden we geweldig!

Hoop je weer geïnspireerd te  hebben,
lieve groetjes,
KJ


Stap voor stap tutorial


0 comments:

Post a Comment

 
Top