Je kent Greengate vast wel van de frisse girly kleurtjes. Maar nu vond ik in de lente-zomercollectie van dit jaar bij Greengate ook een lijn in grijzen en wit: de Dora collectie. Daar wil ik jou in deze post van mee laten genieten.


In rustige tinten valt deze collectie bijzonder op tussen alle kleurtjes, maar toch blijft het mooi in stijl met de romantische rozenprints en stoere stempels, elegante typografie en hier en daar wat vrolijke stippen.


Deze Dora collectie vind je in Nederland bij Billie Design. Zij zijn de grootste online Greengate dealer van Nederland. Zo vind je snel en makkelijk wat je wilt. (en! gratis verzonden vanaf 28 euro :-) leuk!


Ik ben zelf zeer gecharmeerd van de tas en het make-up tasje. En de potten vind ik ook echt leuk, zo ongedwongen nonchalant vorm gegeven, misschien koop ik die nog, hihi.

 mooi servies, vind je niet? Vooral het bord.

De Dora collectie is maar een van de lijnen die Greengate uitbrengt deze zomer. Daarnaast vind je nog een
hele mooie soort 'Delfts Blauwe' lijn (Penelope) en andere lijnen in meerdere kleurstellingen. Dus ook als je meer van de kleurtjes bent, heeft Greengate genoeg om van te smullen! Nog meer zien? klik hier


 Heb jij al iets van Greengate in huis? Ik ben benieuwd wat je hebt staan/liggen.
En wat vind jij van de Dora collectie? Of ben je toch meer van de kleurtjes?
Ik zie graag jouw reactie.


lieve groetjes,
KJ

0 comments:

Post a Comment

 
Top