Op de blog hebben we eigenlijk elke kamer wel gefotografeerd, maar er blijft vraag komen over mijn woonkamer. Bij deze nog een aantal foto's van de inrichting... Drie zitbanken van Ikea, de bekende Ektorp. Ook komt het vloerkleed van Ikea. De salontafel is van Riviera Maison, zo ook de eettafelstoelen en de flatscreendresser. Daarnaast staat er uiteraard veel brocante meubels zoals de eettafel, de secretaire en de kapstok die ik wit verfde, het halfronde haltafeltje die ik poederroze verfde, een oude boekenkast die ik wit verfde en vulde met haast ontelbaar aantal Ariadne at Home magazines en Jeanne d'Arc Living Magazines ;) En mooie brocante accessoires staan verdeeld over de kamer zoals antieke vogelkooitjes, antieke koffers, en heel veel fotolijstjes...
Maar ik heb nog wel wat wensen; Het lijstjesbehang ben ik inmiddels toch wel een beetje uitgekeken. Ik denk dat ik toe ben aan vintage bloemenbehang... Daarnaast zou ik dolgraag de vloer willen schuren of met een grote emmer wit willen verven... Tijd is toch wel de uitdaging om deze klussen aan te pakken. Herkenbaar voor jullie?
Liefs, Claire





0 comments:

Post a Comment

 
Top