Ik heb een brocante bed gevonden, waarschijnlijk een oud ziekenhuisbed uit Frankrijk. Het werkt erg mooi in onze logeerkamer.


De plaid en het sierkussen zijn van Rachel Ashwell, ooit gekocht in San Diego toen we bij vrienden verbleven.


De blouse aan de brocante kast is een cadeautje wat ik van Karin Joan kreeg een aantal jaar geleden om aan de kast te hangen (wat geweldige vriendschap - wij snappen elkaar!).


De mooie antieke vaas naast de kast kreeg ik van een andere lieve vriendin Sjoukje ook jaren geleden.


Heerlijk in m'n schommelstoel die ik ruilde voor een brocante lamp met een andere lieve vriendin, Saida. Het kussentje van Jeanne d'Arc met een broderie kussen maakt het een zachte zitplek.


De pastelkleuren complimenteren elkaar. In deze kamer voel ik me heerlijk thuis...
Liefs, Claire


1 comments:

  1. Wat een prachtige aanwinst voor uw logeerkamer, ik ben op zoek naar het zelfde bed en kwam op uw pagina. Ik ben op zoek naar spullen voor een museum over psyciatrie van vroeger, kunt u mij helpen aan het adres waar u uw bed heeft gevonden aub? Met vriendelijke groet, Anneke. anneke_tanneke61@hotmail.com

    ReplyDelete

 
Top